Alle kategorieë

Korporatiewe Nuus

Jiangsu Ironman-baan- en veldklub inhuldigingseremonie gehou, Cao Weixing, vise-goewerneur onthul

Tyd: 2020-03-30 Treffers: 38

Op 17 April is die seremonie vir die stigting van die Jiangsu Ironman Track and Field Club plegtig gehou in die Opleidingsentrum van die Jiangsu Sportburo. Cao Weixing, vise-goewerneur van die Jiangsu-provinsie, Chen Gang, direkteur van die sportburo, Yang Guoqing, adjunkdirekteur van die opleidingsentrum van die sportburo, Chen Bai, sekretaris van die leiers van die partykomitee soos Sheng Lei en voorsitter Huang Chengbin van die maatskappy het die ondertekeningseremonie bygewoon. Al die atlete, afrigters en bestuurders van die Jiangsu-provinsie se baan- en veldspan, meer as 100 gaste van die Iron Man Company, die stad se baan- en veldverenigings en verwante eenhede het die stigtingseremonie bygewoon. Die voorsitter van die inhuldigingseremonie is onder voorsitterskap van adjunkdirekteur Yang Guoqing. By die seremonie het Sheng Lei, die partysekretaris van die opleidingsentrum, 'n samewerkingsooreenkoms met voorsitter Huang Chengbin onderteken, en vise-goewerneur Cao Weixing het die "Jiangsu Ironman Track and Field Club" onthul.

Die Jiangsu Ironman baan- en veldklub is gestig met die sterk steun van die Jiangsu Sportburo en word gesamentlik deur die Jiangsu Sports Bureau Training Centre en die Ironman Company befonds. Dit is die eerste plaaslike, professionele baan- en veldklub deur 'n opleidingseenheid op provinsiale vlak en 'n onderneming. Dit is ook 'n nuwe poging vir die twee partye om die inhoud van die samewerking verder te verdiep en die samewerkingsmodus aan te pas na die ysterman-onderneming genaamd Jiangsu baan- en veldspan.

Sedert die stigting van die Jiangsu baan- en veldspan, met die sorg en ondersteuning van opeenvolgende leiers en alle sektore van die samelewing, het dit groot vordering gemaak en groot vordering gemaak, en het dit die ruggraat geword van die volhoubare ontwikkeling van die provinsie se mededingende sportsoorte. Veral sedert die 10de Nasionale Spele, het Jiangsu se baan en veld die ontwikkeling van 'n spronge bereik. In die drie agtereenvolgende Nasionale Spele het dit altesaam 20 goue medaljes en 57 medaljes verower, wat die eerste plek behaal het in die bydraesyfer van die Jiangsu-afvaardiging se Nasionale Spele. In die grootskaalse byeenkoms is die deurbraak van die "Zero" goue medalje en die Olimpiese medalje in die Jiangsu-wêreldkampioenskap in baan en veld behaal.

In 2011 het die Iron Man-maatskappy met die Opleidingsentrum van die Jiangsu Sportburo saamgewerk om die titelborg van die Jiangsu-provinsie se atletiekspan te word en 'n strategiese vennootskap daarmee bereik. Die afgelope vier jaar het die twee partye die beginsel van 'wen-wen-samewerking' gevolg en hand aan hand gegaan met die storm. Hulle het saam nie net die waarde van hul eie handelsmerke met ontwikkelingsprestasies op verskillende terreine bewys nie, maar ook 'n infiltrasie en samesmelting van onderlinge kulture. Die beeld van 'n splinternuwe onderneming en span wat "uitnemendheid nastreef en onsself oortref". Chen Gang, direkteur van die Provinsiale Sportburo, het in sy toespraak daarop gewys: Op die oomblik is die ontwikkeling van mededingende sportsoorte in China in 'n tydperk van hervorming en transformasie. Dit verhoog die kernmededingendheid van mededingende sportsoorte, bevorder die sosialisering van mededingende sportsoorte, versterk die konstruksie van mededingende sportspanne, en werk hard vir mededingende sportsoorte. Die transformasie van ontwikkelingswyses soos die skep van 'n goeie ontwikkelingsomgewing is 'n realistiese saak vir die volhoubare ontwikkeling van mededingende sportsoorte in ons provinsie. Die stigting van 'Jiangsu Ironman Track and Field Club' het 'n dapper eerste stap geneem in die transformasie van die ontwikkelingswyse van mededingende sportsoorte in ons provinsie. Hierdie samewerking sal sekerlik 'n breë en verreikende impak hê. Daar word gehoop dat die Jiangsu-baan- en veldprojek die geleentheid kan benut om die klub te stig om aktief 'n nuwe ontwikkelingsweg vir mededingende sportsoorte te ondersoek en daarna te streef om nuwe glorie vir Jiangsu baan en veld te skep.

Adjunk-goewerneur Cao Weixing en verteenwoordiger van die atleet, Jiang Lan, het die klub onthul

Regisseur Chen Gang praat

President Huang praat

President Huang Lei en partysekretaris Sheng Lei onderteken samewerkingsooreenkoms