Alle kategorieë

Korporatiewe Nuus

Jiangsu Ironman-baan- en veldklub-inhuldigingseremonie gehou, Cao Weixing, vise-goewerneur onthul

Tyd: 2020-03-30 Treffers: 93

Op 17 April is die seremonie vir die stigting van die Jiangsu Ironman-baan- en veldklub plegtig in die opleidingsentrum van die Jiangsu-sportburo gehou. Cao Weixing, vise-goewerneur van Jiangsu-provinsie, Chen Gang, Direkteur van die Sportburo, Yang Guoqing, Adjunkdirekteur van die Opleidingsentrum van die Sportburo, Chen Bai, Sekretaris van die Partykomiteeleiers soos Sheng Lei en voorsitter Huang Chengbin van die maatskappy het die ondertekeningseremonie bygewoon.Al die atlete, afrigters en bestuurders van die Jiangsu-provinsie-baan-en-veldspan, meer as 100 gaste van die Iron Man Company, die stadsbaan- en veldverenigings en verwante eenhede het die stigtingseremonie bygewoon. Die inhuldigingseremonie is gelei deur adjunkdirekteur Yang Guoqing. By die seremonie het Sheng Lei, die partysekretaris van die opleidingsentrum, 'n samewerkingsooreenkoms met voorsitter Huang Chengbin onderteken, en vise-goewerneur Cao Weixing het die "Jiangsu Ironman Track and Field Club" onthul.

Die Jiangsu Ironman-baan- en veldklub is gestig met die sterk ondersteuning van die Jiangsu-sportburo en is gesamentlik deur die Jiangsu-sportburo-opleidingsentrum en die Ironman-maatskappy befonds. Dit is die eerste binnelands gevestigde professionele baan-en-veldklub deur 'n provinsiale-vlak opleidingseenheid en 'n onderneming. Dit is ook 'n nuwe poging vir die twee kante om die inhoud van samewerking verder te verdiep en die samewerkingsmodus aan te pas na die ystermanmaatskappy genaamd Jiangsu-baan-en-veldspan.

Sedert die stigting van die Jiangsu-baan- en veldspan, met die sorg en ondersteuning van opeenvolgende leiers en alle sektore van die samelewing, het dit groot vordering en groot vordering gemaak, en het dit die ruggraat geword van die volhoubare ontwikkeling van die provinsie se mededingende sportsoorte. Veral sedert die 10de Nasionale Spele het Jiangsu se baan en veld 'n spronggewone ontwikkeling behaal. In die drie opeenvolgende Nasionale Spele het dit 'n totaal van 20 goue medaljes en 57 medaljes gewen, wat eerste in die bydraekoers van die Jiangsu-afvaardiging se Nasionale Spele geplaas is. In die grootskaalse byeenkoms is die deurbraak van die "Nul" goue medalje en die Olimpiese medalje in Jiangsu Baan en Veld Wêreldkampioenskappe behaal.

In 2011 het die Iron Man-maatskappy met die Opleidingsentrum van die Jiangsu-sportburo saamgewerk om die titelborg van die Jiangsu-provinsie Baan- en Veldspan te word en 'n strategiese vennootskap daarmee aangegaan. Oor die afgelope vier jaar het die twee partye die beginsel van “wen-wen-samewerking” gevolg en hand aan hand met die storm gegaan. Saam het hulle nie net die waarde van hul eie handelsmerke met ontwikkelingsprestasies op verskillende terreine bewys nie, maar het ons ook 'n infiltrasie en samesmelting van wedersydse kulture getoon. Die beeld van 'n splinternuwe onderneming en span wat "uitnemendheid nastreef en onsself oortref". Chen Gang, direkteur van die Provinsiale Sportburo, het in sy toespraak daarop gewys: Tans is die ontwikkeling van mededingende sport in China in 'n tydperk van hervorming en transformasie. Dit versterk die kernmededingendheid van mededingende sport kragtig, bevorder verder die sosialisering van mededingende sportsoorte, versterk prakties die konstruksie van mededingende sportspanne, en werk hard vir mededingende sport. Die transformasie van ontwikkelingsmetodes soos die skep van 'n goeie ontwikkelingsomgewing is 'n realistiese kwessie wat verband hou met tot die volhoubare ontwikkeling van mededingende sport in ons provinsie. Die stigting van "Jiangsu Ironman Track and Field Club" het 'n dapper eerste stap geneem in die transformasie van die ontwikkelingsmodus van mededingende sport in ons provinsie. Hierdie samewerking sal sekerlik 'n breë en verreikende impak hê. Daar word gehoop dat die Jiangsu-baan-en-veldprojek die geleentheid van die stigting van die klub kan benut om aktief 'n nuwe ontwikkelingspad vir mededingende sport te verken en daarna te streef om nuwe glorie vir Jiangsu-baan en veld te skep.

Adjunk-goewerneur Cao Weixing en atleetverteenwoordiger Jiang Lan het die klub onthul

Direkteur Chen Gang praat

President Huang praat

President Huang Lei en Party Sekretaris Sheng Lei onderteken samewerkingsooreenkoms